2008

2008 - detta är mitt bästa år hittills, helt klart! jag har gjort saker jag aldrig gjort förr, träffat människor som är  helt underbara och lärt känna alla andra så mycket bättre. och jag är glad att jag har er allihop. vi har nu mindre än ett halvår kvar till studenten och jag vet att det kommer bli en jättebra och rolig tid.

och brudar, det  är synd att vi inte firar in det nya året tillsammans
men kom ihåg att ni är bland det bästa jag har och att jag älskar er precis som ni är<3

kvällen spenderas i strömsberg med gamla favoriter!
jag vill aldrig tappa er, ni är för bra
och jag vet att jag kommer fira in det nya året med ett leende
för jag är ju med er<3
 
 

gott nytt år, n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0