där stog ju du som alltid skulle vara min

jag träffade sjukt bra människor på bussen hem. börjar med att jag och joel pratar om dagens körlektioner och sen hoppar jocke på vid lok& motion där vi tar ett snack om fest& nyår! vi bestämde även att vi skulle supa honom under bordet! ;))
 
satte mig sen med min vän johan, han var på till nyår och det gjorde mig så glad! att få spendera nyår med honom, emme, jannie (hoppas att hon med kan) jocke och resten kan inte bli mer än kanonkalas! (y) sen får ju självklart alla som vill göra oss  sällskap, men att ha samlat så många från oss gamla är mysigt :)

och johan & jag bestämde oss för att ha snöbollskrig idag. så nu väntar jag på honom, men är inte riktigt säker på om han kommer. men det hade ju varit trevligt. vi barn på landet är ganska lättroade ;)) lille rassel, trassel, vi ska nog få ut dig på lördag

+ att det är middag hos micke på lördag
och efter det är det fest hos henke
me like!
(vissa är dunderbra!)



johan!    (2006)
 























på återseende för nu väntar marcus uppsats mig, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0