better togeather

jag letar resor, och det gör så att det pirrar i magen
att veta att man kan komma bort härifrån så snart
jag kan knappt bärga mig för alla bra grejer som händer nu :)
 
viktor; jag har riktigt skinn på min choklad
det blev dagens citat från korvförsäljningen


och just nu har jag grymt tråkigt.
har precis varit ute med twist
skönt att rensa tankarna ibland.


jag vet att jag skulle kunna sitta på passagerarsätet runt hela världen
om det innebar att jag skulle få tillbringa alla dygnets timmar med dig


 

nu längtar man till trysil!
för då får man massa tid med bland de bästa som finns :))



N


Kommentarer
Postat av: Olivia! =)

GE oss en resa nu, NU!!! =)

2008-12-21 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0