that's the way I wanna spend my day

fredag; mys med b' vi sjöng singstar, kollade på harry potter
och snackade skit, det behövs alltid ;)) mitt söta b!

lördag; var man på besök i brömsebro, det är alltid trevligt. 
red för första gången sen i somras, gissa om jag hade ont i rumpan sen?

sen vare mys och vaknade upp på söndagen med en lussekattsdeg färdig
så hjälpte till att baka och de blev supergoda.

efter det var det bara att göra sig iordning för jobbet
hade det trevligt med arlinda (som vanligt) & sara. helbra tjejer!
och så gick det bra med, så det var riktigt skönt.

när jag var färdig bestämde jag med b' att vi skulle baka pepparkakor.
så en tur till willys blev det med kavel, deg, lampor, salt och annat med oss hem.
tur tanten hjälpte oss med vilken lampa jag skulle ha till köket, hade inte rett ut det.
sen bakade vi världens bästa pepparkakor och sjöng lite abba (y)

& idag fick vi veta av lasse att han slutar till jul
det gjorde att man blev lite ledsen
vår lilla lasse!
som vi kommer sakna vår lille mentor:)
får verkligen ta vara på tiden fram till jul!

annars har det varit helt okej dag idag
gick bra när jag körde imorse
umgicks med carro & adnan
träffade joss igen
hade världens bästa jannie som bussällskap!

något som är mindre kul är att jag har prov och mentorsmöte imprn
wellwell, det löser väl sig
har man glidit runt på ett bananskal i 11 år, så fixar vi denna veckan med.


nu går esen snart med i armén
han kommer vara bäst!


jonna & jag på jamaica 2007



i don't wanna work today, N


Kommentarer
Postat av: Siri

Jag vill också till Jamaica!! ÅH

2008-12-05 @ 21:35:35
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0