the feeling I get when I miss you

har varit en skön dag idag!
började kanske lite jobbigt med bussbyten & så vidare, men sen fick jag lägga mig och sova i lägenheten igen så det var skönt! vakande runt 11, sen bar det av till skolan eller var påväg men hängde med och gjorde olivia och B sällskap när de åt kebab ;) när de var färdigätna drog vi till mentorstiden/matten då man får passa på sålänge lasse är kvar ;(

och så vi bestämde detaljerna kring volleybollen, och vi kommer bli farliga
nv3 i mitt hjärta!

och sen var engelskan lika rolig som alltid. känns så pepp att ha prov på en engelsk bok när man måste ha bakgrundsfakta från ryska revolutionen och vilka som gjorde vad i den. men det ska väl gå det med? måste även lämna in marcus uppsats som skulle varit inne i fredags. har bara 1/3 sida kvar, exakt lika mycket som i torsdags kväll. ibland är jag för duktig.

och nu är mamma hemma :)
min mamma är bäst!
<3





N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0