I don't even ask for snow

fredag;

hade körlektion med thomas & jag ägde på att backa runt gatuhörn.
men jag missade lucian, fast det verkade inte vara någon förlust
jävla tvåor som ska ta våra ideér hela tiden! helvete.

sen skulle vi äta, men att bestämma oss är inte vår stora grej liksom
men det blev åhlens och en sur b :))

och engelskaprovet gick väl sådär, konstigt nog satt jag hur länge som helst
typ förvånad över mig själv. när jag var färdig gick jag på julbord på jobbet.
satt där till 19.00 sen drog vi vidare till o'learys där vi blev utslängda (inte mitt fel)
så vi fick gå till nivå och fridace & vi hade kul! :)) first base må vara konstigt, men förbannat kul.

kom hem vid halv 4, var vaken till 5 eftersom alla pratade 
men det var mysigt
fast det var ännu mysigare på dagen igår
när vi var här hemma åt och pratade tills 4 då jag åkte hem för att fira mamma.

och det var väl trevligt att träffa släkten och kauppis
även om melvin "knodden" har blivit ett riktigt busfrö
men han är så söt så man förlåter det mesta

söndag;

jobb & nu umgås jag med carro :))
det är mys!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0