rus

japp som sagt så var det ju fest på juldagen och vi hade skitkul! :)

så först städade jag lägenheten för det skulle ju trots allt komma folk. och sen när jag var färdig skulle jag göra mig iordning ringer det på dörren. då kommer olivia, vilket alltid är trevligt! och en liten stund senare kommer även filip, så det blir att man går runt och ser ut som ett spöke ett tag. sen började de andra droppa in. vi körde tp, vi sjöng singstar, shottade och rök vattenpipa.

så med andra ord hade vi jättekul!
särskilt roligt var det att se killarna sjunga abba.

när vi sedan gick ut var det inte lika lyckat. kö till de ställena jag tycker sämst om. men vi gick in, kollade läget och så. på playbar hade vi riktig otur. människan vi ville träffa eller åtminstone se gick ut precis samma sekund som vi kom in. lite surt att behövt stå i kö men whatever! sen var det lite subway, banes och lite äventyr med erik & mård. vi gick upp till sigurdsson, men det blev lite läskigt så vi gick sen igen ;p och så fick de två reda på lite hemligheter som jag hoppas att de kan hålla ;)

och så var det lite utgång med henke & hans kompisar igår
lite p&m och lite michaels, vilket betyder att jag kom hem rätt tidigt :)
ändå sov jag till halv 1, det är inte sunt!












tack alla för att ni finns, N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0