other side of the world

sitter i skolan & gör ingenting. ska nog egenligen ha handledarmöte mer marcus, men jag orkar verkligen inte sitta där och berätta för honom att jag inte gjort ett dyft sen jag hade det sist. han blir bara så besviken när man inte gör det han vill. så det får bli efter lovet när jag träffat jannie och gjort allt jag ska göra :)

idag blir det lite internationellt tema, matte, religion, till gallerix och sen hem!
imorn blir det trevligare när vi ska fira olivia! härligt härligt.

men vad jag egentligen vill säga är att jag vill tipsa om www.fargadelinser.com där man kan få testa ett par linser helt gratis. och eftersom jag alltid har tyckt det var häftigt så är det precis vad jag tänker göra. ;p

N

Kommentarer
Postat av: olivia=)

Imorn blir det kul! =)

2008-12-16 @ 20:58:29
Postat av: olivia =)

Imorn blir det kul minsann! =)

2008-12-16 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0