my days without you

Mr. Monkey säger:

lilla nats, du måste förstå mitt tänk!

trodde du hade lärt dig nu!


natalie, plugg säger:

och ditt tänk är? (;


Mr. Monkey säger:

höm

ja, det!

det jag sa!


natalie, plugg säger:

lördag varje dag?


Mr. Monkey säger:ja, det!

eller nåt

men det funkade!

se inte begränsningarna, se möjligheterna!

(i've got to think outside the box, i guess)


jag vill inte sluta tillbringa mina dagar med er, solstrålar.
& snart börjar nedräkningen. kul, inte kul, kul, inte kul.
vårterminen får vi göra till våran bästa någonsin
men det ska väl inte vara något problem om denna varit så bra?
vi äger!

annars har dagen varit soft
började med en marcuslektion (som alltid typ?)
fick en 60 sidors uppsats att granska, jippi

sen vår näst sista mattelektion med lasse ;(
man har typ inte fattat att han snart slutar!

sen slappade vi järnet.
i matsalen, bönan, på stan & 3g
mer sånt, tack!
 
umgicks sedan med joss, lite skitsnack rensar magen & tankarna
och nu är carro här, adnan gick just (missade sista bussen och får gå)
det är lite synd om honom faktiskt

imorn är det julbord och fest
det kan bli kul :))


N



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0