jag gav upp för längesen

nu är helgen passé men jag kan vara riktigt nöjd med den!

i lördags åkte jag in till stan, så gjorde jag och B oss iordning för att åka till jämjö. vi hoppade av vid mickes och fick några timmar tillsammans med honom och arlinda som gjorde oss sällskap! där vi åt gott, drack gott och skrattade nåt oerhört!

vid halv 8 styrde vi kosan in mot stan igen och hittade henkes port på en gång, värsta skillat! där samladed "dom vanliga" för att umgås och festa tillsammans! fick även sällskap av rasmus, oscar och jocke så det var en höjdare! sen blev det subway, playbar, p&m och tillsist piraten = kanonkväll!

sånt här MÅSTE vi göra oftare, hörrni!


du rubbar min balans
du lockar fram något i mig
& du får mig mina fötter att lyfta från marken

förresten så pratade jag med esen i 4 minuter, och det kan vi kalla lycka.
jag tycker det är jobbigt att människor är för långt bort ;/



idag vaknade jag och linda runt 11-12 tiden och hon åkte hem för att baka lussebullar. då drog jag till stan för att handla julklappar så nu har jag iaf handlat två stycken! det var skönt! träffade på oscar och sen pratade jag med filip & rasmus när de sålde korv.de hade inte lika stort flyt som siri och cornelia, sålde 35 korvar på 4 ½ timme hade de sålt, haha!

sen tog jag bussen till nättraby där jag mötte upp niclas för att åka på julbord för att fira nelly & emil. det var inte särskilt roligt, det roliga var att träffa sandra :)) släkten har blivit så konstig.. typ.

& imorn kommer mamma hem
gissa om jag är glad?



jag tände en eld för dig och nu brinner hela skogen, N

Kommentarer
Postat av: Olivia=)

måste göras oftare! =)

2008-12-07 @ 22:17:45
Postat av: Henke

Jag klagar inte!

Men min lever kanske gör xD

2008-12-08 @ 17:52:57
URL: http://mrmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0