I just want you for my own

sista julklappen blev inköpt idag, så det känns skönt! nu är allt färdigt inför imorn (förutom josses present, men henne träffar jag efter nyår) men julkänslan den är borta. helt puts väck, och det är lite trist. när man var liten var denna kvällen jobbig eftersom allt man ville ha var julafton och sina julklappar. nu spelar det inte så stor roll över huvud taget. men det är klart att morgondagen ses fram emot med familjen god mat & skön stämning :D

& något som blir ännu roligare är juldagen!

planeringen är i full gång, och det ser ut att vara hemma hos mig!

så det är bara att komma, om du känner oss vanliga och är lugn av dig ;p
om du känner dig redo för TP, singstar & limbo!

annars har det väl inte hänt särskilt mycket idag
träffade mård på staden & vi handlade julklapp till hans mor
och jag passade även på att lämna mina biblioteksböcker.


och nu är jag lack, väldigt lack.
man måste tydligen köpa biljetter i förväg om man ska komma in någonstans
aaaargh, jävla karlskrona! blir väl att vi slutar på piraten eller p&m ;s
bara jag träffar dig så blir kvällen bra :))


N


Kommentarer
Postat av: Henke

ÄR DET NÅT FEL PÅ PM ELLER!??! HUH?!?!

:D

2008-12-23 @ 23:23:21
URL: http://mrmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0