i have to quit you

åh jag har inte börjat med marcus uppsats än ;s jag hatar att alltid vara ute i sista stund. men idag ska jag iaf skriva en sida, så man kan ha den andra tills imorn då jag bara har en körlektion och marcus lektion. tänkte egentligen vara "sjuk" då jag bara hade en lektion, men kom på att jag ändå skulle till körskolan, så ja.

idag vare jobb och det gick bra.
har nu bestämt mig för att gå på mickes fest
det blir nog kul, blir var man gör det till helt enkelt ;))


nej.. om man skulle ta tag i uppsatsen?
även om att beställa julklappen till mamma är mer lockande.
och nedräkningen är nere i; 4 dagar!


egypten 2004!
snyggt värre..























jag saknar dig ..
om jag har filten, är du sällskapet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0