go with me

man kan ju tycka att det är skönt att rensa tanankarna ibland, men det verkar inte funka på mig. för jag tänker precis hela tiden på olika saker och olika personer och hur det hade blivit om olika saker hade hänt. jag hade för en gångs skull blivit av med alla tankar och alla måsten. börjat om från början med personer jag tror skulle ha stor betydelse i mitt liv.

för jag har gjort så dumma grejer som har fått jobbiga konsekvenser. jag har inte tagit tag i saker jag borde ha gjort eller haft tillräckligt med kontrolle eller framtidsplaner. jag står kvar på samma ställe, som jag alltid stått. härifrån träffar jag underbara människor, några som alltid kommer ha en stor plats i livet. andra som bara gjorde ett stopp men ändå betydde massa.

det enda jag vet just nu är att detta är den bästa tiden i livet
& jag kommer kolla tillbaka på tiden och få tårar i ögonen och goda känslor i magen
för det är så mycket som gör denna tiden så himla fin
människorna festerna myset i skolan och massa annat!
jag älskar allt!

och tårarna i onsdags var ett bevis på vad ni betyder
än så länge tror jag inte att vi fattar hur mycket vi har byggt upp
och hur mycket vi kommer sakna det om ett år. ni är bäst.


N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0