"det är så 80-tal!"

volleybollturnering idag, vilket var skitkul. NV3 - "så 80-tal" var taggade till tänderna verkligen. och jag älskar det med er. vi spelade på som bara den och det gick bra. kanske inte första matchen mot lärarna, men de andra två som vi vann över tvåor och ettor. att vi sedan åkte ut i kvartsfinal gör ju inte så mycket, då de var lika omogna som de var små. skärpning på er!

bättre gick det för cornelias lag som mötte de omogna efter oss. de förlorade dock, men eftersom de bevisade hur långt de tänker blev de diskade och cornelias lag fick möta lärarna i final. sög dock lite att de förlorade, men lärarna var ju duktiga som sagt :)

sen gick jag på stan med först carro, sen olivia & siri! det var mysigt! men det där med att hitta julklappar är verkligen inte min starka sida. fantasin är så enormt dålig ;s men har både julklapp och födelsedagspresent till mamma, julklapp till milwa olivia & joss! fattas ju "bara" födelsedagspresent till olivia, julklapp till elina cissi jannie linda niclas & sandra! kerstin och dom får omega 3, det tycker dom om ;)

"det löser sig, det gör det alltid"
brukar funka.

trött på allt och inget, det ska verkligen bli skönt med lov. och emme kom med den fina nyheten att det blir nyår i strömsberg! detta lyste upp dagen, och inte veckan om annat. vad jag har saknat er, mina fina vänner. och vi kommer göra allt roligt. ni är bland det bästa jag har!



N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0