det är att leka med eld när du tar upp det här igen

visst finns det dagar när det kan göra ont?
jag försöker förstå, jag gör det

helt ok dag! gjorde inget på marcus lektion, blev någon förvånad?
skulle bara leta upp en uppsats vi typ ska analysera, och det efter jul.
det är det som är så skönt att vi har det slappt där, ger lite luftrum.

och på matten förstod jag, jag förstod vad vi höll på med
kanske inte vad de som var före mig höll på med
men åtminstone det jag själv gjorde, en guldstjärna i kanten där.
det var en skön känsla, som borde komma oftare.

även en guldstjärna till henkepenke
som tog med min väska med allas cider och dylikt
starkt jobbat!

sen skojade jag och sebbe med lärarna
de verkade inte förstå att & marcus märkte inte ens det
ganska kul att få såna reaktioner ändå
& på balen ska vi supa marcus under bordet! ;)


så nu kanske det var dags att göra lite nytta?
räkna matte? skriva färdigt uppsatsen? analysara engelskaboken?
annars finns det annat som lockar. tisdag = bästa tv-kvällen!

smidd
e även lite mer planer till nyår
det kanske rent av blir en höjdare?
lite synd att alla åker åt olika håll bara ;/


N


Kommentarer
Postat av: Josefine

Förlåt för ett skilt nytt år :/

2008-12-09 @ 21:25:54
URL: http://nuardetjuligen.blogg.se ;) :P haha!
Postat av: Josefine

nyår*

2008-12-09 @ 21:26:23
URL: http://nuardetjuligen.blogg.se ;) :P haha!
Postat av: Josefine

nyår*

2008-12-09 @ 21:26:45
URL: http://nuardetjuligen.blogg.se ;) :P haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0