with you

knepig dag på jobbet, sålde 1(!) innan lunch idag vilket = katastrof
fast det gjorde alla andra med, så behövde inte känna mig så dålig.
däremot efter lunch fick vi upp farten (vet inte om det berodde på nudlarna eller biobiljetten)
men jackie & jusse sålde 6 st och jag 5, vi var riktigt duktiga! :)

& nu kollar jag resor för fullt, och det är inte helt lätt ska ni veta
datum, månader, flyg, hotell, priser, land, plats
det är mycket som ska passa.
men en sak är säker; vi ska iväg! (y)


aja. lite engelska + matte är ett måste
nu eller åtminstone snart.
snark.


fina hjärtan, mina hjärtan (v)



i just miss you, okey?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha snyggingar ;) Dig gillar jag bäst!

2008-08-27 @ 22:12:28
Postat av: mulin

Ja, Winnerbäck <3 !

2008-08-28 @ 17:35:12
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: Josefine

hahahaha! vafan är det för bild ;P valborg? ;P

2008-08-31 @ 21:18:25
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0