vi går hem, du kan väl ruttna på en stol i mitt kök?

jobb, sålde 13! ;p
tävlade med viktor hela dagen men i slutet gick han om mig & sålde två till
jag orkade inte bry mig, ville bara hem
(det är inte kul att jobba själv joss!)

sen vare att dra in till winnerbäck, yeeeeeeeeeeey!
träffade emilia, sen mötta jag sanna, favoritper & resten av trion typ:)

& nu är jag hemma från konserten som var det bästa som hänt på länge!
stog framme med sanna, carro, cissi & kajsa! härliga galären!
hans sånger träffar precis, fan vad klockrent!

är inte så pigg på jobb imon, men vafan pengar är pengar!
sen mailar jag med någon som säljer chihuahua, får se hur det blir.
vad jag vill ha är en irlänsk setter, och har alltid gjort
blev hur glad som helst när jag såg en settervalp på bild :')



godnatt & ta min hand, vi ska åt samma håll!
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0