summer in september

hej mina vänner. idag vill jag informera er att på fredag nästa vecka åker jag & joss till marmaris - turkiet! eller det beror på om hon får ett okej hemifrån och platserna finns kvar imorn klockan 09.00 när vi ska stå och knacka på resebyråns dörr. för dit ska vi, och kul ska vi ha - jag och min fina vän:)

och vet ni? det var en riktig impuls och jag orkar inte ens höra med några andra om de vill följa med, för det har aldrig funkat innan när jag pratar med några andra. så nu blir det bara vi två & jag ska njuta i fulla drag av de sju dagarna vi har där utan någon skola, jobb eller läxor. bara vara som vi inte ens hann med på sommaren! min vän<3

lite engelska nu, får klura på de svåra frågorna :/
man fattar texten, men inte frågorna man får till texten, lyckat!

fan vad lustigt det känns att inte dela distansdagar med 91:orna längre
känns väldigt trist, då man bara får 3 dagar i veckan med puddingarna

planerar även en resa med internationella till maj
det ska bli lika bra om inte mycket bättre än berlin ;)





två lektioner imorn, i love my schema.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0