raindrops keeps falling on my head

jobb idag, eller har jobbat. ja ni fattar nog vad jag menar!
det gick bra till lunch, 4 st sälj! sen hade jag inga sälj fram till två då jag fick två till. om man ändå skulle koncentrerat sig hade man nog fått två till men vad tusan gör det? haha. palla tomas påtryckningar liksom ;p

imon äre jobb igen, det är inget man ser fram emot
men inget man bävar över heller liksom
för min joss är där<3

& så ska jag köpa mina jeans jag lagt undan
sen blir'e hem för att umgås med janns! :)

asse ville spela biljard & hade jag inte åkt hem
hade jag spelat skiten ur honom, haha!


winnerbäck på onsdag?
;o


beställer snart en sony ericsson g900
jag kommer bli fattig denna månaden
trots 6300 i lön :/ yeeeey!



jag vet att jag vandrat iväg
men markerna är okända
och varsomhelst kan det ligga fällor

var jag än går spelar det inga roll vilka fällor jag hamnar i
om jag går vilse eller tappar bort någon
för den enda jag letar efter är dig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0