now it's finally time to say goodbye

heey, tjena, tjafan!
(antar att jag bara ville hälsa)

so..
jag känner mig dum, visst är det kul för min del men inte för din. och jag känner mig dum, dum, dum! men vi ska återgälda dig i höst/vinter & det ska inte kännas dumt bara för att vi åkt tidigare sötnöt!

att handla på impuls kanske inte alltid är så smart
men fytusan det ska bli kul!
har redan gjort min packlista, ska se till att införskaffa lite med :) !
och tvätta, för har inga rena kläder som jag vill ha med mig

nedräkning: 5 dagar!


skillnaden känns fortfarande
fast det är bara vi två som märker det
ni saknas i det vardagliga livet där
och det finns inget jag hellre vill än att ni kommer tillbaks
saknaden gör ont

n'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0