not thinking about tomorrow

ett litet inlägg, bara för sakens skull :) !

idag är det fint väder, lika fint som igår! har ingen aning om vad det är för temperatur, men gissar att det är dubbelt så varmt i turkiet ;) haha. igår var mamms och jag i stan, vi shoppade två par skor till mig (höst &vinter) sen köpte jag även lite accesoarer som det så fint heter. är det rea så är det :) på kvällen drog vi till kauppis och bara hade det mysigt!

idag skulle jag egentligen ha åkt & jobbat.
men med detta vädret & kålpudding i kallinge kunde jag inte annat än avstå.
(kålpudding är ju så himla gott)

och mamma tjatar på mig att jag ska räkna matte nu, vilket är döjobbigt. jag fattar ingenting, men alla andra gör det. tror de att man kan dela en kurs på ett sommarlov. det funkar inte, då hjärnan inte pallar komma ihåg matten på sommaren, och nu begär lasse att man ska komma ihåg allt som man gjorde mars, april & maj. jag är så körd, jag hatar matte!

nej nu måste jag nog gå ner och räkna lite ;o
sen packa och sånt roligt med!

nedräkning: 4 dagar! :)))

p&k
n'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0