kom ihåg mig då

jobb idag, 8.30 - 15.00 som vanligt då med andra ord!
sällskap av adam & joel först men sen fick dom 2 inte sitta tillsammans
(eftersom de bara pratade och läste tidningar) så de flyttade båda två
då satte jag mig med viktor istället och vi ritade världens fulaste gubbar!
sen tyckte han att jag var ett babyfac:/ men han kan vara elak, för då är jag det tillbaka!

samla ihop ett gäng och festa ihop?
 nej inte förrän du är ärlig !

imorn äre shoppa med b som gäller
på hennes alldeles egna stora dag
grattis i förskott bus
jag älskar dig!


det känns inte som om du inte existerar längre
som om jag aldrig har sett dig
som om du aldrig vandrat på samma gator som mig
eller som om jag aldrig hört dig plinga så fint som bara du gör

någongång snart åker du
och då kommer du sluta existera över huvud taget
skapa nya minnen
träffa nya människor
men framför allt försvinner du härifrån
det gör ont ..






lars winnerbäck - bättre än alla andra!



Kommentarer
Postat av: Fannie

Lasse = <3 :) Snygg design på din blogg förresten:)

2008-08-10 @ 12:52:35
URL: http://lillfannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0