keep it up

och här ligger man, försökt lova sig själv att gå upp tidigare idag då vi gick upp vid 3-tiden igår men lik förbannat är klockan 1 nu, hah! och jag som hade tänkt åka hem vid 10-tiden, ooops! tur jocke gick upp och väckte oss nu när han skulle hem. och han var så finurlig när han frågade varför han inte var med på min "hall of fame" fick skylla på att jag inte har tänkt på att men att det är många bla han som saknas! :)


så nu ligger jag & martina här och jag funderar starkt på att ta tag i mitt liv igen.

förresten så är joss påväg hem igen, det är sådär så det värmer i hjärtat

och så träffade jag mitt b' det var a halleluja moment


jag har haft kul på sailet

but it can only get better, i guess!


vart tusan har du tagit vägen? ;(




HEJ OCH HÅ NU SKA JAG HEM
FÖR MAMMS, NICLAS & TWISTER KOMMER HEM
PUSS PÅ DET!

<333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0