jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här

ännu en gång regnar det,  jag blir inte klok! trots att hösten är supermysig är det inte meningen att den ska komma än! för innan det ska vi fortfarande ha många dopp i havet kvar, många glassar att äta upp, visa upp benen i shorts och jobba på våran bränna som kommer vara borta någonstans i mitten på november! än vill vi inte att löven ändrar färg, att grusvägen hem är lerig, att håret jämt och ständigt är lockigt för att det regnar, det enda vi begär är några soltimmar till!

hösten kommer det vet vi med mysiga kvällar, träning, plugg, jobb & de bästa vännerna!
men du kommer saknas i höst, & du med.
men vem har sagt att livet är enkelt?

och nu är joss i jönköping och jag saknar henne
men på måndag ska jag krama om min vän

jag vet att jag döljer en sanning
att väntan inte leder någonstans.
men snälla, ge mig ett tecken, ett slag eller en kram.

nu ska jag kolla i min fysikbok
eller baka kladdkaka, har inte riktigt bestämt mig!





DU ÄR KÄRLEK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0