jag ska fånga en ängel

kan ju sammanfatta gårdagen som hur underbar som helst! alltså dessa skolkamrater, vilka pärlor! vi skrattade, pratade, åt god mat, tårta & tog igen allt som vi missat under sommaren tillsammans ;p och så planerade vi vår klassfest nv/sp som vi ska ha torsdagen eller fredagen efter att skolan har börjat hos kajsa! så vi ska komma tidigare och hjälpa till sen sover man där med, om det blir i en stuga med rasande vägg, madrass eller tält spelar inte så stor roll! shit vad roligt det blir! :)

och så pratade jag & svante om kräftskivan! ;d
den kommer med bli riktigt rolig ;)

när vi var färdiga hos linda drog vi in till stan, gick in på playbar, P&M & nivå!
i denna stan behöver man minsann inte vara 18, haha
sen drog vi till världens drag på efterfest, eller?

när vi var trötta på stället åkte vi till pantis och la oss och sov
och nu har joss lämnat mig och snart lämnat jag pantis!
ska bli skönt att äntligen komma hem igen! :)

blir nog inget jobb imon heller, kanske tisdag
om jag orkar vill säga


/ n
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0