innan eftertänksamheten har raserat hela natten

alltså den här jävla förkylningen, jag blir tokig! det värsta är om man lägger sig ner, för då kan jag bara andas genom ena näsborren, så man får andas med munnen med. min räddare i nöden idag är nässprayen! vilken uppfinning, dock inte den bästa för det är diskmaskinen men idag ligger den iaf på 10- i top listan!

nej nu ska jag lägga mig på altanen med min älsklingstwister som blev sådär extra glad när jag kom hem igår efter att ha varit borta i några dagar (det är sånt som värmer i hjärtat!) för det kommer lite sol & lite moln om vartannat! så man får passa på! :)

/ nats

Kommentarer
Postat av: Fannie

Svar: haha, yes det är jag:)

2008-08-11 @ 13:29:16
URL: http://lillfannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0