en kväll med fint sällskap

ja förutsättningarna är goda för att detta ska bli en toppenkväll! eftersom det är kanonfolk, god mat och bara trevligt. jag har längtat efter att träffa skogsgänget nu, det var för länge sen! mina fina vänner (a) ikväll ska vi ha kul som om vi aldrig haft det innan, för det ska bli en kväll att minnas!

och så måste jag försöka få tag på per& johan! två av favoriterna
för kvällen hade blivit så mycket bättre om de var där:)

alltså nu har jag inte tid med detta tror jag inte
eftersom jag sitter här helt skabb
måste fixa potatis
platta hår
sminka trynet
och så ska jag sakna dig lite ..


så nu hoppas jag att oscar har fixat allt med,
så det bara är att hugga in på sina (frysta) kräftor
sjunga snappsvisor
och skratta hela kvällen lång :)

over n' out
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0