båda två

det är verkligen verklighet nu
det där som jag har bävat för så länge
det är den där klumpen i magen som växer
saknaden som gnager
och känslan att allt är borta

jag visste hela tiden att det kommer hända
jag försöker hänga med i ditt liv
och jag önskar jag kunde vara där nu
och att allt kommer ordna sig tillslut

men istället är jag här
precis som du var alldeles nyss känns det som
försöker förstå
ta in allt på nytt
& inse att livet är bra grymt ibland

för det är bara du som plingar så fint
och nu får äntligen alla andra höra hur bra du är
för du är bäst, nu ska du bara övertyga resten av världen
mig har du redan övertygat

förresten
jag saknar dig





Kommentarer
Postat av: Daniel

Re: hehe okaj! :D får se vad det blir. ;d

2008-08-19 @ 12:02:18
URL: http://danielbergholm.blogg.se/
Postat av: janns

Everything going to be lovely, Im always here!

2008-08-19 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0