another day

alltså i och med att skolan har dragit igång på riktigt, kan jag inte låta bli att längta att få åka utomlands. tänk vad skönt att veta att alla andra går i skolan medans man själv upplever saker, har det mysigt, varmt och festar. ja nu har jag bestämt mig (trots att det kostar mycket att resa) så ska jag iväg. med vem skiter jag i fast jag vet att min trogna vän joss inte sviker mig :)

och så vare jobb imorn, HEJHEJ PENGAR!
och HEJHEJ BRA SÄLLSKAP!


josse är min fina skitunge:)
linda vilken pärla
jannie that's what im talking about
elina är likabra som solsken
nanna är världens grymmaste

vågar du inte stå för dina åsikter?
anonym är fegt.


hejhej dumma läxor ;(
kan ingen göra dem åt mig?
iaf matten (a)
JAG HATAR MATTE!


okej nu känner jag att det börjar spåra ut.
likabra att säga hejdå.

SÅ HEJDÅ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0