yours to keep

söndag lär bli min våffeldag nu framöver, för det är såå gott. med lite glass och så är man i paradiset. mumma.

jobbade idag, gick inte alls som jag ville. och jag skyller på listorna, även om det är "jättemoget"  men jag har slutat bry mig vad andra tycker för det tar så mycket energi. och förmodligen kommer listorna till nästa vecka, det sa iaf tomas och då jobbar jag torsdag. så om jag har tur hinner de nya listorna komma tills jag sitter där igen ;)

du kommer, jag backar. du backar, jag kommer.
detta kan inte hålla på såhär, jag blir tokig. jag vet inte vad jag ska tycka eller känna. men du såg att något var fel, för jag var inte mig själv. kanske var det bra att du kan läsa mig iaf, och jag uppskattar ditt sällskap. vet bara om det är ett spel eller inte.

ny vecka, nya tag!
och nästa vecka ser lovande ut, går i skolan måndag, tisdag & onsdag och på kvällen där äre feest! :) med vilka och vart vet jag inte än, men här ska det minsann grillas! ;D sen jobb med jossy på torsdagen, jag kommer vara superdupertrött! eller man lär iaf må som man förtjänar.

usch det är inget jag är stolt över,
men nu har ni rätt att säga så iaf.. ;s


image43
 

okej, nu känner jag mig lite ensam
så godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0