with or without you?

nationella idag, gick väl som jag förväntat mig tyyyp. det blir aldrig bra när man får en speciell tid på sig och inte får skriva på en dator. men jag kan känna mig nöjd som var där och gjorde det! :D

efter det drog jag och jannie till glassiären och åt glass! det var gott, men var inte riktigt sugen då jag redan ätit en twister! men det gick ner, sen åkte vi till lägenheten där vi satt och läste sms typ, jaa det gjorde vi. sen buss där jag gjorde oscar döv på ena örat :( jag ska återgälda honom.. i promise!

lille plutten fyller år idag, 7 år blir lille twistah! tänk att det var så längesen jag fick honom, midsommar 2001 då det regnade och tatueringen han hade fått några dagar innan färgade av sig på ena framsidan av benet. då var han min gröngöling, nu är han en viktig del av livet. man tror inte att ett husdjur tar så stor plats, men varje gång man kommer hem är han lika glaaaaaad!

image44


jag måste få ordning på detta, veta hur det ligger till.
jag ska festa borg valborg, och glömma allt som har med skolan,  prov & dig och göra.


PS. du är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0