who am I to stay?

hello everyone, i'm sooo tired. det är jag faktiskt, inte nog med att jag sov till kvart över 10, lagade våfflor med glass (MUMS!) och sen var jag i skolan. kändes som en sån meningslös dag man hade kunnat skippa, men sånt vet man ju aldrig i förväg. hade matte, och jag fattar ingenting /; sen hade vi engelska där vi gick igenom för internationella proven och samma sak på svenskan, så onödigt. det är meningen att man inte ska behöva förbereda sig för dem, men nu verkar de ha ändrat det. sen efter de lektionerna åkte jag till palatset på pantarholmen och sov ytterligare några timmar tills det var dags att åka bussen som jag åkte med sanna, jocke och ellen! :)

ikväll blir det biologi & matte, finns nog ingen som jublar tystare för det än jag.
visst biologin är kanske inte så svår, men det är mycket. matten är helt efterbliven.

och allt verkar inte ha någon mening. för nu är det varmt& skönt och solen har kommit. då ska man inte sitta inne som vi gör hela tiden. utan vi ska vara ute, naturare som vi är. grilla, sola och äta glass. så borde alla skoldagar vara när det är varmt! (y) bara när det är kallt borde det få vara lagligt att räkna matte och läsa kemi.

eeeey, det är dags att ta tag i spanskan nu. ooh!


image39

seger, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0