viva la berlin

idag kom beskedet, vi på inriktningen åker till berlin i några intensiva dagar & det kommer bli sådär sjukt kul! :) detta har vi verkligen sett fram emot som vi har planerat, och vi är verkligen förtjänta av det. jag längtar redan, iiiiih!

jag väntar på linda, för hon skulle typ komma hit ikväll, & jag hoppas verkligen på det. mitt lilla b ;)
så då kan vi mysa järnet och bara vara, för tystnaden är aldrig pinsam mellan riktiga vänner!


F I K A ?  - i dagsläget skulle jag absolut inte säga nej !


egentligen har jag väl inte mycket mer att berätta, som alltid. men jag kan passa på att jag längtar, har gjort det jättelänge nu och så fort jag tänker på att så sprider sig ett sånt där löjligt stort leende på mina läppar och jag vet precis hur glad jag kommer att bli. jag har saknat dig, ett tag var det högsta på min lista att träffa dig, och nu kommer jag att få det med. du anar inte hur glad jag blev igår, och idag är jag precis lika glad. taaack



vet ni, det riktigt så det suger i fingrarna.
snart kanske jag hör av mig..






did I dissapoint you? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0