this is a crazy world

hör du sången dom spelar på radion?
varje ord verkar handla om dig ..

igår var vi kakmänniskor på gylles och bakade våra kakor, vilket var hur skoj som helst! alla gick och åt på alla goda ingridienser, viktor kallades monster för att han hela tiden hade munnen full! :) våran kaka blev inte riktig tsom vi hoppats på för niklas hade skrivit att vi ville ha svartvinbärssylt och lime i kakan fast jag, viktor & elina trodde att vi skulle ha choklad swå vi blev aningens chockadenär vi såg den på bageriet, och han som jobbade bara; ni förstod väl direkt vilken som var er? alla tre såg vi nog ut som frågetecken för det var en femkantig skogsbärs mousse. haha, så försökte vi lösa det med att klä kakan med bruten choklad men han såg på oss att vi inte riktigt var nöjda så vi täckte den med kakaospegel, helt klart supersnyggt ;)

sen var det provsmakning och telenorgubben tyckte att våran smakade så illa att man borde ge den till fåglarna.. och den verkade inte vara så omtyckt av någon men vi vann och det är det viktigaste ;) och idag är vi i tidningen, woho!

sen mötte jag upp jannie & jag gick och klippte mig! frisören genomskådade mig att jag klippt luggen själv (vilket jag självklart förnekade) och att jag plattade håret, haha! men ofta man har tid att stå med en borste och föna det rakt? neee.

och ikv skulle det vara grillning men planerna blev ändrade då mamma ville ha hem mig. så åkte med mammas kompis i hennes c30 vilket jag ska påpeka för nanna på måndag (y) måste bara få tag i B och elina och säga att jag inte kan närvara. dessutom är jag CP-trött och ska jobba imon. och är man trött när man jobbar gåré inte bra!

the truth is .. I miss you

won't you call my private number?
we can go away for the summer!

we can drive around with the top down
stereo turned up loud with a fat sound
cause i'm yours to keep if you want to

image42


älskling, vi ska alla en gång dö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0