nu får jag höra att du lever då & då ifrån en vän

jag har nu varit duktig och tagit tag i min tvätt, så den ligger i tvättmaskinen där nere och blir ren. så himla skönt, då man saknat kläder att ha på sig här i lägenheten sen thailand typ. haha. så när den är fädrig om cirkus en halvtimme ska jag gå och hänga upp den så att den blir torr med, kan vara ett + i kanten när man ska ha på sig dom, liksom ;p

min lille twist har somnat av uttråkning, han är supergullig:) så jag får ta en promenad med honom när tvätten är klar och det har slutat regna! för varken han eller jag tycker om att bli blöta, haha.


det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart.
du är för bra för att min hjärna ska klara av det.


PS. jag längtar till ikväll :)
för jag vet att så glad som jag kommer att vara ikväll kommer jag inte vara på länge!
så hoppas att vi ses ikväll då! ♥

Kommentarer
Postat av: mulin

Heeej, jag gillade ditt inlägg. Eller liksom, ditt sätt att skriva bara.

2008-04-12 @ 14:31:15
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0