någonstans har man iaf kommit och man vet vad man behöver

jag veeet ..jag har varit usel att skriva här de senaste dagarna men det är som om någon/något suger energin från mig typ.

men iaf. jobbade i tisdags, gick inte bra!  satt där i och för sig bara 3 timmar, sen tröttnade jag & gick hem! så skönt ;) för jobba utan någon man trivs med suger apa! jag och jossy får börja jobba ihop snart, nästa torsdag så! :)

igår varé nationella prov i svenska, skriva en uppsats! gick väl, kan inte säga att jag blev vidare nöjd men den är gjort iaf! (check). sen hade jag och elina så tråkigt att vi satt i bönan typ en timme, jag gjorde bort mig på väg ner i trappan när vi skulle ut på stan. kollade allt möjligt, fixade mitt bankkort, åt glass & sen följde jag med henne när hon övningskörde med körskolan! mycket mycket roligt, och duktig var hon!

and today started good. it went good at work to and marcus vas happy.
jossy came and I went :/

asså .. det är helt sjukt. jag är så satans helvetes dum i huvudet! jag orkar inte mer, jag orkar inte bry mig. men jag vet att jag gör det iaf, det är det värsta! jag vet inte hur du känner dig,  men jag kan nästan tänka mig.. jag vill glra det bättre men det känns inte som om det kan bli det. så jag kanske vänder? bara för att det är den enklaste vägen. ja, jag vet man ska inte ge upp, man dör inte om man skickar ett sms eller något. men för mig är det något annat, och jag vet inte vad det är. vet bara att jag saknar dig som du var förut, det är nog allt jag har att säga.

tack janie för att du finns, aj löööööv jo! du är bäst!<3


image40


Knock me over stone cold sober
Not a thing I could say or do
Cause baby when I'm walking with you now
My eyes are so wide
Like you reached right into my head
And turned on the light inside
Turning on the light
Inside my mind... yea...

Come on baby it's all right
Sunday, Monday, day or night
Written blue on white, it's plain to see

Be mine, be mine!
Rainy, shiny, night or day
What's the difference anyway
Honey 'til your heart belongs to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0