myself

sitter här, känner mig lite ensam .. men cornelia kom nyss förbi och lämnade lite skivor och ett glas! kanonbra att ha en granne man känner bra! ;D de andra har man knappt lagt märke till.

så just för att jag är så uttråkad ska jag uttråka er lite.

1. jag hatar smilisen :O
2. bland det bästa som finns är när våren och värmen kommer och man slipper att ha vantar på sig när man kör moppe och en massa andra kläder! :)
3. jag är typ alltid deppig när jag får lov, för det känns som om jag inte har något att göra. men ändå blir loven lyckade ;) oftast iaf!
4. jag är svårt sällskapssjuk och trivs bäst när jag har mkt folk som jag trivs med runt mig
5. jag biter mig konstant i läppen, måste sluta!
6. vill ha städat kring mig, men orkar inte städa
7. gör allt i sista sekunden
8. strular alltid till det
10. när jag väl lyckas känna efter hur jag känner, är det oftast försent :/
11. har inte pratat med min pappa sen jag var 8,
12. jag saknar ridningen
13. läser alltid på toa, om det inte finns någon tidning så står det för det mesta en massa intressant på tvålburkar, rengöringsmedel med mera,
14. jag blir lätt nostalgisk och tittar tillbaka
15. blir ofta blyg bland folk jag inte känner såväl, blir mer social ju längre jag umgås med någon
16. när jag blir riktigt arg kan jag bli så arg att jag börjar gråta typ
17. kan irritera mig till döds på vissa personer, grr
18. måste ha min lilla kudde när jag sover (skabbig, gammal och självsydd) så när jag sover hemma saknar jag min lilla kudde ;(


image38



i'll hope you learn something,i'm tired
missmissmiss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0