my sweetest downfall

mätt & belåten är jag nu när jag satte mig här. dagen har flytit på, även om den ibland känts som den längsta på länge. men vi har börjat på vår affisch och arbetet är så gott som färdigt. så imon ska vi köra hårt på kakjäveln, för den ska minsann bli braaa!

din existens rubbar min balans totalt, men det var inte så farligt som jag trodde ändå. men visst finns det något där, något som ligger så pass nergrävt att det kommer som en chock ibland. du lockar, och jag vet att det är något bra med det. men jag vet att det inte kan bli mer än så, för ett misstag är ett misstag. men jag skulle samtidigt vilja passa på att berätta att jag saknar dig ibland. inte bara dina korta men bra svar, din profil utan hela dig.

ooooh, jag hoppas verkligen på imorgon. det känns som om jag planerar mitt liv efter det just nu! och ändå blir jag så trött på mig. jag ser fram emot det, och jag ska vara en snällare och mer förstående person just nu. vill du ha en chans igen, så är det rätt tid just nu.




5 år, vila i frid mormor
jag tänker på dig, mamma med
det är svårt utan dig här, jag behöver dig
jag skulle bara vilja känna din närhet, höra din röst & prata med dig en sista gång

<3 jag saknar dig, du var den bästa mormor
och ingen kan ersätta dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0