man kan få nog av all panik ibland

alltså shit jag har typ drabbats av något trötthetsvirus, men det konstiga är att jag har varit hur pigg som helst (förutom på spanskan) men direkt när jag kom hem kände jag att tröttheten drog i mig. så det var bara att försöka få i sig något & äta och sen sova på soffan vilket kan vara det bästa som finns ibland alltså! :) men var tvungen att gå upp för en stund sen, annars lär jag väl ha samma problem med att somna som jag hade igårkväll.


jag kan komma på mig själv ibland att gå och dagdrömma om saker jag vill ska ske. den ena grejen kan vara mer orealistisk än den andra.. men äsch vad gör det, för när har någonsin drömmar slagit in? ;D

pratade med oscar idag om kroatien och han var sugen & ville med! bortskämd som han är skulle han typ ha med sig 10 000 i fickpengar och trodde att om vi inte hade med oss lika mycket skulle vi inte ha råd med mat, då får han helt enkelt bjuda! och så pratade jag även med olivia och hon var med på, så det kommer nog bli så att alla som vill få följa med, weeeho. jag älskar mina vänner :))

jagsaknardig. jagkännermigdum. snartsesvi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0