kom ihåg mig?

nu sitter jag här mätt som en apa för jag har tryckt i mig en hel bakad potatis (vilket är ganska bra då mina hungerkänslor verkar vara på semester). sen satt vi där en stund och jannie fick för sig att hon ville ha en glass, så då fick vi sitta där ännu längre, 3g är mysigt!

nu känner jag att biologin väntar.. det känns så roligt. ledarskapen kan jag ju bara drömma om att bli färdig med. åh, jag vill vara en människa som tar tag i saker direkt! kan man inte beställa det som ett brev på posten?

jag förstår dig, jag hade gjort likadant. och jag fattar aldrig saker förrän det är för sent, det känns jobbigt.. fan, som om det inte redan händer tillräckligt.. jag lär mig verkligen ingenting på att blunda för mitt liv och springa runt och låtsas att jag ler. du är bra!


isande blåa ögon sparar på sin charm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0