jag hjaerta er

du är för söt gumms. bara kom när det är något jag finns här till 150% för dig och det kändes skönt att berätta saker för dig med att liksom få in dig mer i mitt liv än innan! jag trivs med dig, det kan jag inte gå under stol med och vet att du alltid finns här, taaaaaaaack!

och babe, du är som en klippa för mig. du får höra allt jag har att berätta, hur tråkigt jobbigt eller töntigt mitt problem än är så finns du där och ger mig värdefulla råd & tips! och något som jag är säker på är att jag aldrig hade klarat mig utan dig. neeeever, du betyder så mycket och i och med att vi gått igenom så mycket ihop så blir alla små problem bara ännu en liten kurva på den långa väg vi kommer att gå tillsammans!

du har en förmåga att alltid höra mig glad när jag är i behov av att och stötta mig. jag känner mig trygg hos dig, och med dig är inte tystnaden pinsam - för det är den aldrig mellan riktiga vänner. du är en riktig vän, och dig vill jag alltid behålla, B!

en dag du är borta och man märker verkligen hur tomt det är utan dig! jag vet att jag kanske inte släppt in dig in på livet som jag kanske borde men samtidigt vet du saker ingen annan vet och det har inte direkt hänt saker sen dess, så du kan känna dig stolt! jag kan fortfarande tänka på råden du gav mig när vi orienterade. & när jag tänker på dem börjar jag le för mig själv och en varm känsla sprider sig i magen. jag tror inte du vet vad du betyder för mig, men det ska jag bevisa för dig!

du har stått ut med mig i ur & skur och vi har delat många fina minnen! går man tillbaka och tittar på hur det var, kunde ens liv inte vara bättre. du gav mig så mycket hopp, glädje, tips för livet. men det viktigaste av allt, du var min för en stund. och även om allt inte är likadant som då, så vet jag att du alltid finns där. och det gäller att  inte sätta ribban för högt eller för lågt - bara man kommer över och aldrig ge upp. du kommer alltid finnas hos mig, du är för värdefull för något annat.

vi hade en bra tid, vi var små och ännu inte så visa. men vi visade världen att vi var vänner, och det gjorde vi med stil. ibland saknar jag dig så mycket, och det är jobbigt. men jag vet att du bara är där, ett telefonsamtal bort och säger alla de orden jag vill att du ska säga, för det är vad du är - en riktig vän och en man alltid kommer att älska!

du har gett mig den bästa barndom man kan ha, och jag hoppas att jag hade samma inflytande på dig. jag kommer fortfarande ihåg första gången jag åkte till er och såg den stora gungan från trädet och att man skulle hoppa från den höga stenen, jag kommer ihåg hur vi alltid lekte med svante, hur vi kurade ihop oss alla 3 på hans rum och pratade på kvällarna och till slut somnade vi allihopa som små stockar, hur många timmar vi tillbringade i ladugård'n med kossorna och myste med alla kalvar, när vi sov i kalvboxen på din mammas finaste filt och skrämde livet ur henne på morgonen, alla de timmarna vi pysslade om hästarna och så fina de alltid var när de var färdiga - tills de gick och rullade sig igen, alla ridläger med sömn på hö, hur ni alltid hade massa flädersaft hemma, som ni producerade själva och att det verkligen var det enda jag inte kunde dricka, hur vi var uppe länge på nätterna i björkerås och var tuffa bartenders, hur vi låste ute oss ur volvon men kom in igen genom att klättra genom takluckan som var öppen. Jag har så många minnen med dig att det inte räcker att skriva hela natten om jag var tvungen men det jag ville komma fram till är att du är en sån alla borde  ha, du är så jävla bra och att vi inte setts på så länge är inte annat än katastrof! Jag saknar min lilla bonde, hela tiden!


Jag kommer fortfarande ihåg dagen du skulle komma på besök, för lärarna hade sagt det i förväg. Och när jag träffade dig var jag fast besluten att jag verkligen ville bli din vän. Så jag släppte allt och det gjorde jag rätt i. För du var den kompis jag hade letat efter och vi umgicks varje dag. Allt var så¨lätt då, vi hade inga bekymmer inget som kom ivägen för vår vänskap. Men jag kommer ihåg sorgen i mitt hjärta första dagen i femman då du inte kom, jag satt där och väntade på dig i en kvart i hopp om att du skulle skutta som du alltid gjorde eftersom du alltid lyckades vara sen. Men den dagen fick jag aldrig möta ditt leende och allt var inte som jag ville ha det. Jag saknade dig, något fruktansvärt. Och vi höll fortfarande ihop, men det var inte lika ofta eftersom vi inte gick i samma klass. Detta gjorde att vi gled isär från varandra. Men hittade tillbaka till varandra, även om det var pirrigt lärde vi känna varandra igen, och efter att ha träffat dig ikväll förstår jag hur betydelsefull du är för mig, du kommer föralltid vara den bästa reskamrat man kan ha, ingen kan slå dig på det området. Det finns många andra områden ingen kan slå dig heller, just för att du är så klockren. You are a friend i'll  keep forever.



ni är speciella, men att förstå att ni har gjort mig till den jag är idag är inte särskilt svårt

jag älskar er   ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0