jag är hos dig igen

nu sitter jag i lägenheten. har ont i halsen, ryggen och känner att jag börjar bli förkyld med. alltså jag orkar inte bli sjuk nu, för allt händer verkligen nu! jag har mycket att göra i skolan & ska jobba torsdag och söndag. aja, jag antar att man aldrig kan bestämma när kroppen vill lägga av.

och nu väntar jag på min lektion som jag inte ens vet om jag har, eftersom jag blev lite fundersam då inte ens viktor visste om den lektionen var frivillig.. så vi får se hur det blir med det, har vi ingen lektion kan jag alltid göra min uppsats helt färdig. (a)

ooooh, jag kan inte tänka på att. eller kan kan jag ju, men jag vet inte om jag vill.
jag vill inte stå i valet eller kvalet.

kom på att jag är riktigt hungrig nu. och det är inte kul att äta när man verkligen inte kan äta på morgonen, men något får jag stoppa i mig! :)

nej men någon som har lust att byta liv med mig, eller åtminstonde ge mig en flygbiljett till egypten? för jag saknar egypten nu.. alla fina koraller, goda maten, varma klimatet, ridturerna i öknen, och allt annat. antar att det påminner mig om de bra tiderna då det var där jag var när det var som bäst! egypten i mitt hjärta! 

                                             

                             på den tiden hade man det bra! ;D

                              image23

godmorgon vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0