i'm sorry, he's mine

det är helt sjukt att ens åka in till skolan klockan 8.00 för att sedan ha en lektion vid 11 (som är frivillig) annars börjar vi runt 1! nej, jag jublar inte eftersom jag typ inte har någon att umgås med förrän vid 11. det är det absolut tråkigste som finns, massa tid utan lektioner och utan kompisar! men jag kan ju alltid börja med erikas uppgift så jag slipper göra den måndagen v.20 - dagen innan den ska in som det brukar vara. får se hur det blir med min disciplin, den brukar inte vara bra!

& imorn är det valborg! känns grymt skönt, att vara ledig till nästa vecka! och dessutom skippade jimmy att ha fysikprovet denna veckan, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt än .. eftersom det känns att man bara flyttar fram det hela tiden, visserligen har jag inte tagit fram böckerna än, fast det känns ganska onödigt eftersom inget datum är bestämt än. lika bra vi hade tagit det nästa vecka eller något, så det hade kommit med på betygen. för det vill jag ..


inte för att jag gör så mycket skolarbete utanför skolan, men ge mig ledighet då man inte ens behöver känna den ångesten att man inte gör något, utan bara kan ta vara på dagarna som dom kommer.

låt det bli bra, låt det bli som jag vill att det ska bli, låt mig hoppas och spela inga spel.
då är det kört. fairplay, utan lögner okej?

och jag vill aldrig mer höra att jag kan om jag vill.
för vill jag inte, så vill jag inte
& är det något jag verkligen vill så visar jag det ;)

image45

last night i watched him sleeping
my body pressed to him ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0