if i lay here, would you lie with me?

dagen har varit ganska bra .. slappade med jannie tills halv 1 typ då jag tog bussen till skolan & skrev mitt körkortsteoriprov, vilket gick ganska bra. (i think) sen lurade jag jannie något djävulskt, det var kuuuul! haha.

grrr, tråkig ledarskapsdag imon! att den inte börjar 8 istället för 10 så man hinner därifrån snabbare då man ska jobba efter. & jag haaatar att stressa till jobbet, man känner sig så svettig efter backen. ja jag vet, jag har världens sämsta kondition nu, stefan hade inte varit stolt över mig. men ska börja träna igen, bara så tråkigt att träna själv :/ vilket i-landsproblem egentligen. men iaf, jag ska ta tag i det. när jag får mer tid.

btw, jag ska till johanna i helgen! ja jag är glad, sååå glad! har typ inte varit där på riktigt länge, så länge att milwa födds och lilla vovven kommit dit. men jag kommer sakna ati ;( ati är en mysig hund. tyson saknar jag med.. åh!

alltså jag förväntar mig ingenting, för då slipper man bli besviken. det är nästan lättast så, och blir något bra så är det bara positivt! jag har lärt mig att aldrig ge upp, men om man aldrig börjar så finns det ju inget att ge upp.

vi har tappat kontakten totalt .. det är inte bra alltså! my friend. jag saknar de spontana pratstunderna och allt prat om allt och inget. men allt har förändrats på väldigt kort tid. i don't blame you. tycker bara det är syyynd.


image33




ta min längtan här och nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0