i want to hurt you just to hear you screaming my name

nu är jag hemma, har lagat mat så min mage mår bra och är nöjd. och det är också jag då jag lämnade in min uppsats idag, fy tusan vad härligt det kändes ;) och nu har man lärt sig skriva det, men hur bra det blev återstår att se. och efter att jag latat färdigt mig här ska jag skriva biologin & läsa ledarskap! ;D ingen kan stoppa mig när jag rullar fram..

imorn blir det att gå till jobbet, -igen! men det ska bli kul då emilia kommit tillbaka och jossy är på sin utbildning och det finns inget annat som är bättre än ett fint sällskap! efter det ska jag umgås med jannie, jag ser fram emot det babe!<3

nää, men om man kanske skulle ta och se färdigt på filmen så man kan ta tag i det andra.. inte för att hur man kan designa sitt egna barn är särskilt intressant. det tror jag jocke & oscar kan hålla med om då de satt och läste vad jag skrev. och jocke visste inte vad ett embryo var, men han visste iaf att det inte var två spermier som gått ihop! och så ska han vara sådär extra snäll och ta med sig sin hårddisk så att han kan fixa det senaste office paketet till mig. jocke är en ängel i mina ögon nu, iaf just nu.

marcus kom fram till oss och frågade om vi var från samma bygd..
jocke bara tuff som han är : nej, men dom två är.
marcus: som dom i bullerbyn? sen ville han veta om vi var bönder då svarade vi att det bara var oscar som var det och då berättade oscar lite om sina kor, bidrag och sånt! han är insatt, fast han typ hatar det ;p och vi, vi sköter ju vår kontakt genom skolan vi slösar inga pengar på sms eller hur var det? ;)

marcus johansson? är hon kåt i mig x 7 typ haha.




jag har nog i min hemlighet redan sagt hejdå till dig, jag är inte gjord på detta viset. jag klarar inte sånt.
du är hemlighetsfull, mystisk och kanske var det det jag drogs till? iaf, hejdå...tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0