i miss you quite terribly

jag saknade dig, jag ville att du skulle vara där, jag förväntade mig det. men du kom aldrig, och jag blev besviken för jag ville träffa dig. kunna bestämma lite grejer och bara prata liksom.

på jobbet var jag så trött att jag ett tag började blunda, men hörde emilia bara: NATTA HALLÅ!?
så det var tur hon satt där och höll koll på mig annars hade jag kanske somnat medan jag väntade på samtal och det samtalet hade kunnat bli ganska intressant då.

tomas kom till mig och sa att jag har alldeles för lågt snitt på den listan, alltså att jag ringer för många och säljer för lite typ. och det beror bara på att på en timme hade jag ca 40 samtal som jag inte kunde prata med. så mikael var så snäll och gav mig lite tips, för han ville typ att det skulle gå bättre för mig. ibland är han bra snäll, men man vet aldrig riktigt vart man har honom ;)

fredaag imon, & allt jag vill är att sätta mig någonstans med dig och ta en sån där stooooor kaffe så jag inte somnar utan bara kan ta det lugnt hela kvällen! :) men inga planer för imorn, och det lär väl sluta med att jag inte gör något tillslut :/

i don't care if monday's blue
tuesday's grey and wednesday too
thursday, I don't care about you
it's friday, I'm in love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0