i ditt regn fick jag den kraft jag skulle få

jag är nyss hemkommen, eller har kollat på film och råkade slumra till tills det att telefonen väckte mig ur det mysiga tillstånd. jag har fortfarande 0 hungerkänslor men har lyckats äta lite frallor och lite glass med elina som vi gjorde oss förtjänta av efter biologin där min grupp (jag, linda & nanna) lyckades få fram en gen med MVG-utseende! slå det nu, pilutta er.

kvällen lovar väl inget roligt, men det är något av det skönaste jag vet. & imorn hade jag planerat med elajna att vi skulle på bio, vi ska försöka dra med oss dom andra med! :) för vi hittar på alldeles för lite ska ni veta sötnissar!

& söndag blir det jobb, sköna slantar ;)


jag känner mig så otroligt dum nu, men jag visste redan innan att det skulle bli såhär (kan inte bli annat när jag är konstig). men jag kan försöka reparera skadan och se om det blir bättre utan det sällskapet. jag hoppas på det bästa och håller tummarna för det. alla är ju trots allt värda en chans, och någon gång måste du ju få din.

du gör mig förvirrad, jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. jag har liksom sagt hejdå till dig i mittm tysta, det gör att jag aldrig är beredd att se dig. men när jag väl gör det blir jag så pirrig och varm.. ja, jag ska lägga ner men jag kan inte säga att det inte är något speciellt med dig. för det är det!


god eftermiddag, ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0