hon vill gärna tro att du kommit för att stanna

nu sitter jag här och riktigt känner av paniken, imon har vi sluttenta i körkortsteorin & jag har inte ens öppnat boken :/ eller jo lite på bussen, men det gills ju inte! fast jag har iaf tagit tag i fysiken idag, duktiga jag. pratade med jimmy så vi pratade om när vi skulle göra om trycket & så kom vi fram till att jag slipper göra om optiken, ska få en uppgift att göra istället. det känns verkligen sååååååååå skönt! vet inte hur många veckor jag har oroat mig att jag inte hinner med att göra den, men nu gör jag det. och när jag väl är uppe i varv kan jag göra historiaredovisningen som jag missade för henrik och lämna in uppgiften till markus som bara är halvt gjord än så länge (får skriva ihop den andra halvan lite snabbt) sen har jag även lite att lämna till erika, men hon verkar vara så lättförstående, så man kanske kan dra lite lögner? ;)

jaaagsaknardig. det är typ jobbigt tillslut. & jag som trodde att vi skulle ses på torsdag men fick veta att det sket sig när vi skulle ha en heldag med ledarskapen till 4 :/ jag kan alltid hoppas på söndag, det är nog helt enkelt det jag får göra. men jag vet att jag får sällskap av jossy på torsdag, det värmer! ;)

& emilia har tagit paus, jag får krupp på henne! det kommer nog bli ensamt delvis och det var såå skönt att få den tiden på jobbet med henne då det är så mkt annat man ska göra. men var man på jobbet så hade ingen annan av oss något annat att göra, får bara hoppas att pausen inte är så lång! för från början var det många, nu sticker typ alla .. jannie slutade, malin typ med, emilia tar en paus & mia är sjuk så hon kan inte jobba! jag är glad att jag har dig jossy och hoppas att du snart kan joina mig på söndagarna! ;D

alltså att läsa om att man kan resa till turkiet för 2000 lakan med flyg, boende & mat är så lockande så det finns inte! men sen är det problemet att man inte vill åka själv :/ och alla andra verkar inte ha tid typ, eller inte pengar eller något. alltid är det något liksom. ooh, jag vill bara iväg ju

               image32



i shouldn't love you but i want to, i just can't turn away
i shouldn't see you but i can't move, i can't look away


Kommentarer
Postat av: Jossy

:D Aah tur att du har mig ;) haha :D kanske litte mer tur att JAG har DIG där.. haha.. så vilsen som jag har varit hahaha :D (L)

2008-04-18 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0