good times, bad times

alltså när det inte gått bra på jobbet känner mig så jävla dålig! att tomas kunde bli sur visste jag, men till och med marcus visade den sidan idag .. ibland känner jag att jag bara vill ta mitt pick och pack därifrån och ibland tänker jag att jag aldrig vill sluta där. jag är nog nere i en svacka nu, och det är inte bättre när ingen man känner jobbar :/

nu sitter jag här och tankarna rullar på som aldrig förr. på allt som man inte gjort, men borde ha gjort. på allt man ska göra, men vet att man ändå kommer att lyckas. sen sånt man gärna vill, men inte vet hur. och jag känner hur klumpen i magen bara blir större och större. det bästa hade nog varit att krypa ner till kojs snart, eller ta lite ginseng som jag blev tipsad om på jobbet som jag ringde till, haha.

men än funkar det inte att gå och lägga sig för jannie kommer med finfrämmat hit och vi har till och med lagat mat tills de kommer. passar bra då jag hör hur min mage börjar låta! skynda er, för detta kommer bli intressant! :)

utgång med elina den 25, bara att hänga på om ni känner för det! ;d
tur att elina är festsugen och att hon är blå som jag är ;) linda är nobody & nanna grön, haha!

jag skulle ha varit där istället med dig, jag kände det verkligen när jag kom dit idag. jag vet att du hade varit där, men hunnit gå innan jag kom. det är tufft..


image34


jag är hos dig igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0