glädje

jag kan inte med ord beskriva gårdagen, för jag har inte tillräckligt många i mitt förråd. men en sak som är säker är att jag var lika glad som jag visste att jag skulle vara och att jannie med var det. där satt vi i ett rum med bara personer som betyder så oerhört. att veta att ni ställer upp & kommer och umgås är så viktigt för mig, och det har ni verkligen bevisat!

jag är så glad att jag har er allihopa, ni är en viktig byggsten i livet & ni ställer verkligen upp i vått och torrt.


och igår kändes det som om vi umgåtts varje dag sen vi slutade gå i samma klass, som om vi inte förlorat varandra på den långa hårda väg vi har gått sen vi skildes åt med ny skola, ny klass & miljö. för igår skrattade vi lika mycket som vi brukade göra när vi satt på våran bänk, när vi spelade poker eller satt i förrummet till olas klassrum och pluggade so. jag trivs med er, & jag känner att hur länge och hur långt bort vi än är ifrån varandra, så hittar vi tillbaka. för vi kommer nog alltid trampa i varandras fotspår, för det är så det ska vara.


det är såhär livet ska vara vänner, jag kan inte säga det för många gånger men;
natalies vänner är de bästa! ta åt er, för det är det minsta ni kan göra! <3

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, sötnos.

http://designadinblogg.se/ är en jättebra sida för att fixa sin design. Med lite tålamod tror jag du kommer lyckas jättefint (:

2008-04-13 @ 22:12:26
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0